Madde!

Jag har idag avslutat min första vecka som praktikant på Lejas och har nu 5 veckor kvar. 5 veckor är en ganska lång tid, men eftersom att jag tycker att denna vecka har gått fort så kommer resten av tiden nog att flyga iväg.

Att praktisera på Lejas är helt underbart! Det är verkligen jättekul, mina arbetskamrater är supertrevliga och jag får dagligen göra något som jag älskar, nämligen att baka! Jag har under veckan fått göra bland annat kladdkaka, Holländsk kolapaj, Havrekakor och mycket annat gott.

Muffins!

Tack för en väldigt bra start på min praktik!

Puss och Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu