Madde :)

Hejhopp i lingonskogen! :D

Älskar att dagen startade med att jag försover mig.. vaknade sisådär 20 minuter innan jag var tvungen att gå hemifrån till bussen. Men snabb som jag är så hann jag! Jobbdagen på Lejas var ganska lugn, jag gjorde lite av varje.

När jag slutade bytte jag snabbt om och tog mig en promenad i den härliga vårsolen till friskis för att där träffa Malin och Frida. Dagens pass var spinning och det var jättekul :) Hur jobbigt som helst, jag svettades typ ett vattenfall, men det var väldigt roligt!

Jag känner att spinningen har gjort sitt eftersom träningsverken och sömnen redan börjar krypa sig på, men jag ska ta och dricka en kopp te och titta på tv innan jag lägger mig.

Hoppas att vädret håller i sig i alla fall resten av veckan! :)

Puss och Kram / Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu