Madde :)

Tjolahopp!
Idag har det vart tempo hela dagen typ :P fast om jag tänker tillbaka vet jag inte riktigt vad jag har gjort :P
Jag vet i alla fall var jag har varit och det är på Lejas, där jag spenderar den största delen av min tid nuförtiden.

Jag gjorde morotskaka imorse...eller var det igår...? Eller gjorde jag morotskaka både igår och idag..? Haha jag är ganska virrig just nu, kan nog bero på att jag är trött tror jag. Varför jag är trött vet jag i alla fall och det är för att min katt väckte mig kl 6 imorse.... Kom och jamade och krafsade på min dörr och hoppades på att en pigg Madde skulle möta honom och ge honom massor med kärlek. Det blir inte alltid som man har tänkt sig kan jag säga dig kissen... Jag låg istället kvar och hoppades på att han skulle gå sin väg, men när han inte gjorde det blev jag tvungen att gå upp för att få tyst på kattskrället. Jag öppnade min dörr och gav honom en mördarblick som hette duga, han tittade då tillbaka på mig och jamade en gång och sen gick han iväg åt andra hållet. Jävla katt tänkte jag och la mig i sängen igen för att sova den timman det var kvar innan klockna ringde. Såklart kunde jag inte somna om förra sisådär 5 minuter innan klockan ringde, vilket ledde till att jag snoozade i en halvtimma.... jävla katt och jävla väckarklocka..



Nej men sen när jag äntligen kom upp, morgontrött som jag är, körde jag lillasyster till skolan och själv givk jag till Tessas jobb för att hämta min jobbskjorta. Sedan gick jag, i den galna kylan, bort till lejas för att inleda min jobbdag.

Den gick fort som vanligt, och vips var det dags att gå hem. Då hämtade jag lillasyster och tvingade henne att föja med och handla mat. När vi kom hem gjorde jag kycklinggryta-grej och ris som vi åt och det var gott :)

Hoppas att alla har en mysig onsdagskväll!

Pussochkram / Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu