Madde :)

Hejhopp i lingonskogen! haha :)

Gårdagen bestod utav att min andra praktikvecka inleddes, vilket innebar att veckan blir full av bakning! :D Jag fick göra en banan-kola-paj och en morotskaka och lite annat. Igår eftermiddag blev det träning tillsammans med Malin!

Idag har jag fått göra panini, baka lite diverse kakor och servera mat. Tiden flög iväg även idag och helt plötsligt var klockan halv 4, den tiden då jag slutar. Då kom Tessa och vi satte oss och pratade tills Malin kom, för då vankades det fika :) Sen förde vinden oss till träningen och sedan hem.

När jag kom hem och packade upp min väska kom en ilning av skräck flygande genom kroppen, var är min jobbskjorta?! Jag fick småpanik i ungeför 5 sekunder innan jag kom på att jag hade glömt den i Tessas väska. Det blir bara att åka in tidigare till jobbet imorgon för att hämta den hos henne, och då kan jag ju passa på att ta med mig lillasyster i bilen eftersom hon ska till skolan vid den tiden.

Nej nu känner jag att sömnen börjar krypa sig på så det är väl dags att lägga sig snart :)

Puss&Kram / Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu