Madde!!

Herregud! Är det någon mer än jag som inte tycker att det blev rätt finalist igår? Jaja, nu får vi ju bara hoppas på att vi kommer med i ESC iår...

Jag är i alla fall nyss hemkommen från Torp tillsammans med Malin. Efter mycket provande och tänkande kom jag hem med en väldigt snygg sportbh, den är nämligen turkos!! :D Jag är i väldigt stort behov av flera sportbh:ar eftersom mina gamla börjar bli väldigt slitna. Sen så har jag ju väldigt mycket tid över på eftermiddagrna under praktiken, för jag har ju inga läxor, så nuförtiden tränar jag ganska ofta vilket leder till mer användande av sprotbh:ar.

Jag kom även hem med ett par svarta, höga jeans med guldig dragkedja bak. Dom är helt underbara! Jag har ganska svårt att hitta snygga jeans som sitter riktigt bra, men dessa sitter som en smäck! :D

Senare i eftermiddag/kväll ska jag träna step, vilket ska bli riktigt kul med tanke på att jag inte har tränat det på  länge.

Hoppas alla får en fortsatt bra söndag!

Pussochkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu