Madde :)

Dagen började ganska slappt med lång frukost framför tv:n. Sen när jag äntligen kom upp ur fotöljen bestämde jag mig för att städa mitt rum, vilket förresten behövdes :P Sen åkte jag och tränade tillsammans med Malin vilket var jättekul och gött.

Ikväll kommer Sara och Olivia hit för att titta på finalen av Melodifestivalen. Trevligt! :)
Dagens heta diskussion blir väl förmodligen vem det är som tar hem segern och får representera Sverige i ESC. Ja, vem kommer egentligen att vinna? Jag har ingen aning och jag vet inte om det spelar så stor roll för mig vem av artisterna som vinner, jag får bara sitta och hålla tummarna på att låten är bra.

Nej, nu tror jag att jag får ta mig ett powernap innan mina flickor kommer eftersom jag känner mig väldigt trött :P

Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu