Uppe med tuppen

Hej på dej!
Idag började jag jobba klockan halv 8, vilket betyder att jag fick gå upp halv sju. Egentligen skulle jag cyklat till jobbet, men det öste ju ner så jag fick ta en bil. På jobbet var allt bra :) Vi gjorde om lite i affären och så stog jag i kassan. Jag gillar mitt jobb :)

Nu ska jag vila mina fötter som håller på att avliva eftersom jag står upp typ 8 timmar i rad när jag jobbar. Jag tror jag ska gosa ner mig i sängen med en mysig flm.


Här kom en bild från en regnig student! 
Puss Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu