Sommar

Jag har tydligen slutat blogga.. Antingen på grund av tidsbrist eller brist på intresse, det kan tyvärr inte jag svara på. Men min sommar har artat sig väldigt bra! Först var det ju studenten som var den bästa tiden i mitt liv. Några dagar efter det var det dags att packa väskorna och ge sig av till Spanien och Magaluf. En underbar vecka hade jag där tillsammans med Sara, med fler,a och den var fullspäckad av sol, bad, god mat och party!

Helgen efter hemkomsten var det midsommarfirande på schemat då jag träffade massor av trevligt folk! Sedan var det dags att börja jobba på Lejas Café. Sedan dess har jag jobbat ungefär 5 dagar i veckan, vilket jag tycker är väldigt kul och jag trivs jättebra! :)

Denna veckan blir det jobb fram till fredag och sen får jag väl se vad jag hittar på till helgen!

Puss & Kram / Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu