Tisdag

Härliga tisdag!! Dagen började sent för min del, tog sovmorgon till halv 11, med en härligt lång dusch. Vid 1 åkte jag, Sofie och Carl in till stan för att äta lunch på Lejas. Där träffade jag Madde, som jobba, och Frida som var där med sin kompis och hennes syster. Sofie och Carl åkte iväg till någon kompis och jag gick ut och satte mig med Frida.

Jag har köpt sminkborttagningsmedel för ögonen idag, Mary Kay!!! Gud vad jag älskar det märket! Alla borde prova! Jag tar en bild och lägger upp någon dag.

Min och Fridas sms-konversation:
Malin: Heej! Jag är i stan, har du lust att komma ner?
Frida: Haha jag är i stan, på lejas, ska fika med Janina! Eller hon och Kim ska fika och jag ska äta!
Malin: Men jag är ju på lejas!!


Nu ska jag iväg till Högås kyrka för urnsättning av farfar.. <3

Hoppas du har världens bästa tisdag!
Puss & Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu