Sol sol sol

Igår kväll hade jag, sofie och mamma en myskväll efter att vi hade varit hos farmor. Vi satt och spela kort jättelänge! Det var så mysigt :) Vid 23-tiden gick jag, Sofie och Carl ut på en promenad. Det var så varmt att man inte behövde ha någon jacka och kunde gå i kortbyxor :)

Dagen bjuder på sol och jag ska snart gå ut och lägga mig på altanen och invänta lilla Frida som kommer lite senare idag. Vi ska åka till Rörbäck och bada vid hennes gamla sommarstuga :) Jag ska försöka få med Sofie ut på sjön också så vi kan grilla eller göra nått mysigt :)

Ha en kanondag!!
Puss Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu