Smögen Grebbetad

hej! igår stog jobb på schemat. Jag gick upp vid halv 7, gjorde frukost och gjorde mig iordning för jobb. Vid 10-tiden kände jag mig lite konstig, typ ont i huvudet, hungrig och svimfärdig.. Allt på samma gång. Vid 12 kunde jag knappt stå upp eftersom jag mpdde så fruktansvärt illa, så jag fick ringa mamma så fick hon komma och hämta mig. Jag sov sedan i över två timmar. Efter det mådde jag som tur var bättre, och idag mår jag jättebra.
Idag ska jag, Simon, mamma och pappa åka på en liten utflykt till Smögen eller Grebbestad. Ska försöka ta lite bilder så du får se.
Ha det så bra!
puss Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu