Skeppsviken och nattsudd

Hej!
I onsdags var jag och Olivia på ännu ett mary Kay möte hos Tina, min chef. Denna gången provade vi på ansiktsprodukter och jag blev kär i nästan allt, men jag kunde hejda mig denna gången så jag kom bara hem med provgrejer. När vi var klara där åkte vi till svenskholmen och åt nachos och Olivia tog en öl. Sedan strosade vi bara runt på strandpromenaden.



Igår kom Olivia hem till mig och vi låg ute på altanen nästan hela dagen. Det är så det ska va på sommaren! På eftermiddagen/kvällen åkte vi in till ett regnigt Uddevalla för att gå på nattsudd. Vi käka först panini på Lejas och sedan tog vi en öl/cider på Rådhuset. Väldigt mysigt! Jag kom hem med en body lotion och en halsduk.


Bilderna är lånade från http://oliviafrank.blogg.se/
Idag ska jag jobba, hoppas det blir mycket att göra!
Ha det så bra! Puss Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu