semester?

Oj då.. det verkar som om jag har tagit lite semester från bloggen.. hihi :) Jag skrev ett inlägg för några dagarsedan, men det tycks inte ha kommit upp "/ Men, men, nu skriver jag i alla fall och vi får hoppas att det kommer upp :)
I lördags var jag och simon och hälsa på Oskar och Frida i O:s nya lägenhet. Vi åt thai och hyrde en film :) i söndags jobbade jag, måndag jobb, tisdag jobb och nattvisningen av sista Harry Potter filmen :) 3D och allt. Jag tyckte den var jättebra.
I onsdags var jag'Frida, mamma och Eva-Karin på Ikea och sedan Liseberg :) jag vann förstapris på bilar :D weiii!
Torsdagen var det jobb och min arbetskompis följde med mig hem en sväng.
Idag har jag och mamma varit på torp, jag kom hem med 2 linnen, en skjorta, en tjocktröja, en trekvartströja och ett par jeans! Jag är nöjd. Jag har även haft en intervju för au pair- jobbet jag ska på i höst och vår. Intervjun gick bra, jag klarade det, så nu är jag godkänd. Bara massa papper som ska in :) Papprena har jag hållt på med idag och ska fortsätta hela helgen.
Ikväll ska jag, mamma, pappa och Simon över till våra grannar och äta nybakt bröd och bara mysa. imorgon är det Simon-dag, eftersom jag aldrig träffar min lilla pojkvänn längre... :) på söndag blir det jobb som vanligt :)
ha det jättebra!
puss Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu