Mysdagar

Hej!
Min gamla barndomskompis Julia och hennes kompis Frida följde med mig och Frida till Rörbäck och bada igår. Jag badade riktigt läge för att vara första gången, och för att vara mig.. Det var en mysig roadtrip dit :)

Vid 17 träffade jag Olivia på stan och vi gick till Lejas och åt glass. Sedan gick vi runt på stan och vid 19 köpte vi med oss pizza siom vi åt på Skeppsviken. Det blev jag, Olivia, Frida, Oskar en snabbis och Madde.

Snart kommer Olivia, och ikväll ska vi grilla med min familj och sedan gå på bio :) Även denna dagen blir en mysdag!

Puss Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu