Mys i sängen

Heej!
Nu sitter jag i simons rum och hör att lilla Benjamin smyger ner för trappan.. Och nu gömmer han sig också. han är fortfarande lite rädd för mig, efter 2,5 år.. Han är söt ändå!

Igår kväll var jag hemma hos Simon och grilla. Simons två kompisar kom och var med. VI satt uppe till 1 på natten och prata :)

( Nu kom Siv också ner och gosar med oss i sängen )

Idag har jag varit i Hällevikstrand eller vad det heter, och hämtat Simons båt. Mysig liten roadtrip!

Under dagen ska jag skicka in alla papper till STS så att det är klart och dom får det så snart som möjligt :)

Nu ska jag rätta Benjamin från att Siv äter upp honom... Eller rädda Siv från att bli gosad till döds..

Puss Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu