Fortsättning

Jag fortsätter väll berätta om mitt liv från det sista inlägget jag gjorde, förra fredagen alltså.
I lördags åkte jag och Simon till Lysekil och gick runt och åt glass och köpte jättegoda mackor i hamnen. På kvällen kom Frida och Oskar och vi grilla och kolla på film. Men eftersom Oskar hade köpt Sims 3 ville han väldigt gärna åka hem..

Söndagen jobbade jag, samma på måndagen.. Men på måndagen efter jobbet åkte jag in till stan på en hälsoundersökning inför England.
I tisdags var jag ledig!!! Då var jag med Madde några timmar, sedan grejade jag med England-papper och så. Och jag följde med Simon till en liten "by" på Orust där vi sjösatte en skoter och hyrde ut den. På kvällen gick jag upp till Elliot som var på besök.

Onsdagen bestod av jobb och det gjorde även torsdagen. I torsdags var det dock väldigt bra väder, så innan jag åkte tilll jobbet var jag och pappa nere vid bryggan och bada lite.

Igår jobbade jag och på kvällen kom Madde och Sara och vi bara myste och kolla i gamla skolkataloger och kolla på film.

Idag är jag ledig så jag har varit med Simon. Jag håller på att få klart alla papper för England. I morgon ska jag skicka in allt och sen är det bara att vänta på en familj!!! :D

Imorgon ska jag till Karlstad för att hälsa på min syster. Och nästa vecka bjuder på jobb, jobb, jobb och konserter!!


Glass i Lysekil

Simon

Fina Lysekil

Simons söta kattunge!!

Vi grillade hamburgare på kvällen

Jag gjorde en liten "spa-behandling" på mina fötter eftersom jag har så ont i dem när jag jobbar.

Jag använde världens bästa märke, Mary Kay, och satt och lyssna på mysig musik ute på altanen.

Min egna kvällsmat som jag har gjort aldeles själv!!! Ni ser att jag kan!? Jag har även lärt mig att koka gröt själv!

I onsdagskväll tänkte jag och Simon åka ut med hans båt och fiska..

.. men motorn krångla, så vi kom aldrig iväg :( Men jag var glad ändå :)

Idag är det tråkväder, så jag sitter inne vid datorn och ska precis lägga över bilder och filmer på min nya hårddisk

Den är så himla söt!! Det är små små hjärtan på den. Och det är denna jag ska ta med mig till England.

Nu var det slut på bilder :)
Ha det så himla bra allihopa!
Puss Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu