8 december

I går var jag som sagt på oxford street. Jag åkte dit vid 11 för att handla lite julklappar och julpynt till mitt rum. Jag handlade julklappar och julpynt till rummet. Jag handlade även lite kläder och en väska. Och när jag var klar var alla pengarna slut :(

Idag har jag jobbat ganska mycket eftersom jag ska vara ledig hela helgen. Nu på eftermiddagen har jag legat i soffan med en kopp varm choklad och kollat på desperate housewifes. Jag har gjort lite nytta genom att kolla och planera tåg för imorgon och söndag när jag ska till och från Stansted några gånger.. Och kollat lite bio, priser på olika saker man kan göra i London.

Ikväll ska jag passa tjejerna och packa för imorgon. Imorgon kommer äntligen Simon och hälsar på! :D

Jag kanske tar kort på mina kläder ikväll om jag hinner. Annars gör jag det på söndag eller måndag :)

Ha en trevlig helg!
Kramar Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu