Helgen

Hej!
I helgen har ju Simon varit här som sagt. Han kom i fredags vid 11-halv 12 på förmiddagen och åkte igår kväll med flyget klockan 18.00. Vi har inte gjort så mycket, men ändå har vi varit upptagna hela helgen. Jag berättar lite kort om vad vi har gjort.

Fredag:
Han kom, vi åkte till Oxfordstreet och åt lite lunch, shoppa, åkte till hotellet och lämna väskort, åkte tillbaka till oxfordstreet, åt middag, gick till winterwonderland i Hyde Park och åkte hem vid 10-11.

Lördag
: Vakna, åkte till Oxfordstreet och åt frukost, Madame Tussauds, London bridge, Covent garden, hotellet för en tupplur, tillbaka till oxfordstreet och gick på bio (new years eve), åt middag på en restaurang, jag mådde inte så bra så vi åkte hem vid 10-11.

Söndag: Vakna vid 9, packa och checka ut, gick till restaurang och åt frukost, gick till shoppingcentret Westfield, var där hela dagen, tog tåget till Stansted vid 2-3, åt lunch på flygplatsen och sa hej då vid halv 5.

Detta shoppade jag igår på Zara:

MUMS PÅ DET! :D

Jag har lagt in bilder från helgen på www.mallatrallalondon.blogg.se

Kramar Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu