1 december

ÄNTLIGEN december! Jag älskar december och allt som har med jul att göra. Jag har haft julfeeling ända sen jag kom hit till London. Eller ända sen jag var med Pia och hon visade mig runt i London och vi var på Harrods winterwonderland och gick runt på stan och all fin julbelysning lyste upp så  fint.

Min dag började med ett avsnitt av Mysteriet på greveholm och sedan upp och göra sig i ordning. När jag nästan var klar (klockan 7) hörde jag att tjejerna var vakna där uppe (vilket aldrig händer eftersom dom är jättemorgontrötta) och då blev jag så glad så jag skyndade mig och när jag var klar tog jag med mig min chokladkalender upp och där satt de så snällt i M:s säng och väntade på att jag skulle komma upp innan de öppnade sina. Vi öppnade och hade en mysig morgon med lite tävlingar och sånt.

Nu har jag precis städat huset och lagt in kläder i torktumlaren så nu har jag ledig tid till klockan 3. Ganska skönt faktiskt..

Ikväll ska jag på mördarträning som jag var på förra veckan. Tänk ett friskispass intensiv med bara 6 personer och världens mest vältränade instruktör. Ett pass för bara tjejer och därför tränar vi extra mycket ben, rumpa och mage. Hoppas jag kan röra mig imorgon, jag hade lite svårt för det i tre dagar förra veckan efter detta passet..

Hoppas du har en mysig första december!

Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu