Söta ni :)

Heej mina söta vänner! Va roligt det är var att se att det fortfarande är några som kikar in på min blogg, trots att jag inte har uppdaterat på två veckor (!). Det har ju varit så himla bra väder, så jag har helt enkelt inte varit inne på denna datorn på lång tid. Men här kommer i alla fall bilder från de senaste veckorna :)


Jag får ju börja med Smöden och Grebbestad, eftersom det var de det senaste inlägget handlade om. Vi var i Grebbestad en sväng, Hamburgsund, Fjällbacka och landade till sist i Smögen. Alla åt räkmackor utan jag, som åt bakad potatis. Jag måste bara berätta att när vi satt där och vänta på maten såg pappa en tatuerad kille och sa typ " GUD vilka fula tatueringar, hur kan man göra så med sig själv bla bla bla..." Så jag kollade på honom och tyckte inte heller det var så speciellt fint. När han sedan gick förbi mig tyckte jag att jag lände igen honom.. Och efter en stund kom jag på vem det var.. Nicke Borg. Han som var med i melodifestivalen med Leaving Home. Trevligt sammanträffande.

Sen gick vi och kika på smögenbryggan :)

Och kolla på stora snygga båtar.

Dagen efter var jag, Simon, Madde och Sara i Lysekil och kolla på Håkan Hellström. Det var mysigt som tusan :)

Förra veckan var jag och Simon på Liseberg för att kolla på mitt älsklingsband A Friend In London. En bonus var ju att vädret var på topp. Vi passade även på att åka collerado, uppsvinget och AtmosFear (!).. Simon tvinga med mig trots att jag var livrädd.. Men den var inte så farlig efteråt.

Som belöning för att jag åkte AtmosFear bjöd simon mig på en Ben&Jerry's milkshake.

Eftersom det har varit så himla bra väder har jag badat minst tre gånger om dagen..

För det har ju faktiskt varit 24 grader i vattnet.

Jag gör ett eget inlägg för mina festbilder! :)
Puss Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu