sommarlovet är över

Hej! Nu är mitt sommarlov från bloggen slut. Nu ska jag bli mycket bättre på att uppdatera!
I fredags bloggade ju Madde och sa att vi skulle baka en god grej.. och detvblev hur gott som helst! Det är nog det godaste jag någonsin gjort. På fedagskvällen var jag hemma med mamma, pappa och simon och kolla på tv. I lördags jobbade jag, var vid farfars grav med farmor, var på torp med mamma, hem och göra ett scrapbookningkort, middag på butlers med simon, hyrde 3 filmer och åkte hem till mig och hade filmkväll :)  I söndags åkte jag med simon och hans familj till ed och plocka kantareller. Det blev en heldag. På kvällen rensade vi och kollade klart på en film.
Igår, måndsag, var jag på torp med madde, åt lunch med farmor, åkte till farfars grav, kolla på tv, var i henån och hämta simons skoter, åkte hem och åt, åkte in och träna och åkte till sist hen till simon och sov.
Idag har jag varit på um och fått fler piller, gick på bandet på gymmet, var på ett yogapass, klippte mig, hem till farmor och åt, ut till maxi med farmor och mamma och handla och nu är jag hemma och har precis gjort en smoothie. Tror jag ska sova lite nu (a) har varit igång sedan halv  7.
vi hörs morgon :)
ha det bra! Puss Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu