mysdag

Hej på dej!
Igår var jag jättetrött och orkade knappt göra någonting. Jag tror det kan ha att göra med att det igår var 4 månadersedan farfar gick bort. Så jag tände ljus och bara va igår.
Idag har jag varit piggare. Jag tog i och för sig sovmorgon till tio och duschade och åt frukost jättelänge. Sedan låg jag i sängen och kollade på tv ett tag. På lunch åkte jag och pappa till torp och åt där. Och sedan var det jobb fram till halv 9. När jag kom hem gjorde jag och mamma kvällsmackor och satte oss i fåtöljerna och hade på mysig musik och bara hade det bra. Nu ska jag åka till Simon och sova där. Ha det bra! Puss Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu