Mitt nya hem?

Hej! Istället för att sova igår eftermiddag drog jag och träna.. Herre gud va jobbigt det var! Men det är så roligt och väldigt skönt efter, så det är värt det!

Idag gick jag upp halv 7 för att en och en halv timma senare sitta på tåget påväg till Karlstad. När jag kom upp åkte jag och Sofie till Ikea direkt och var där från 10 till 2.. Gud vad jag älskar Ikea! Jag skulle lätt kunna flytta in där. Jag hitta en liten "lägenhet" som jag blev förälskad i.. Lite senare åkte vi hem till Sofie och jag börja planera hur de ska ha det i deras nya lägenhet. Jag ritade på väggar och grejor för att Carl sedan skulle hänga upp tavlor och hyllor.

Vi har även varit hos Carls kompis och ätit, hängt upp alla grejer jag ville och sedan har vi kollat på tv och så.

Nu ska jag snart sova och imorgon tänkte jag ta sovmorgon!!

Vi hörs nog imorgon, om jag inte kommer hem för sent :)

Puss Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu