Födelsedagskalas & Lysekil

Hej min vän.
Nu har det gått ytterligare två dagar sedag jag skrev. Igår jobbade jag från halv 8 till halv tre. Och vi hade verkligen ingenting att göra. Så himla tråkigt. Men som tur var jobbade jag med Josefin som är så himla snäll och rolig!
På eftermiddagen var min familj och pappas bror och hans fru hemma hos farmor. Farmor fyllde nämligen 85 och ville då bjuda på lite middag och efterrätt. Det var mysigt!

Idag åkte jag till jobbet klockan kvart över sju.. Jag satte igång och baka och gjorde klart allt till 8 när vi öppnar. Men det var ingen som kom då, så jag börja städa och greja och första kunden kom vid halv 9. Det har jag aldrig varit med om.. Jag tror jag hade sammanlagt 10 kunder idag och jag fick inte ens ihop en tusenlapp idag. Dock sk
lutade jag klockan 12, men ändå!!

Jaja, efter jobbet åkte jag, mamma och farmor till Lysekil och hälsa på mormor i hennes lilla lägenhet. Fösrt var vi ute och åt (havetshus) och sedan åkte vi till mormors lägenhet och satt och prata. Jag och mamma gick ut en sväng på stan och shoppa lite. Sedan gick vi tillbaka och då fick vi kaka och paj. Smarrit!!
Snart ska jag och mamma (och pappa om han kommer hem någon gång) äta jordgubbar med grädde. Jag ska verkligen njuta, för några mer jordgubbar blir det nog inte i år :(

Ha en superhärlig kväll och ta hand om dig!
Puss Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu