Min vecka

Hejsan! Nu var det längesedan jag skrev, shame on me.

Jag tänkte att jag berättar om min tysklandsresa när jag har lagt in bilderna på datorn, det blir nog lite roligare då. Vi kom hem från Tyskland i onsdags vid 19. Direkt när vi kom hem började jag göra mit i ordning för jag skulle hem till Madde på lite förfest för att sedan dra ut på Mortens. Vi blev ett gäng hos Madde, det var jag, Simon, Frida, Sara, Madde och Rasmus. Ett härligt gäng. Vi drog ner till stan vid 23 och när vi kom fram var det ingen kö alls, så skönt! Väl inne var det lagom mycket folk tyckte jag. Allt flöt på bra, fast jag hade nog haft det lite roligare om jag hade druckit lite. Eftersom det inte gick några bussar hem på natten fick jag helt enkelt köra. När jag skulle gå hittade jag inte min garderobslapp.. Jag trodde att jag hade lagt ner den i Maddes väska men vi hittade den inte. Den hade troligen trillat ut när jag tog upp mobilen eller liknande. Jag fick i alla fall lite panik för min bilnyckel låg i jackan och om jag inte kunde hämta jackan kunde jag ju inte köra hem.. Men när jag berättade som det var och förklarade hur min jacka såg ut för garderobskillen var han jättegullig och tog fram den i alla fall.

Igår, torsdag, hade jag supertråkigt på förmiddagen. Jag ville verkligen inte göra någonting, så jag åkte med pappa till torp och köpte några saker på typ Jula och sen åkte vi hem igen så att jag fick ha bilen. Jag åkte in och hälsade på min lilla farmor. Puss på henne för att hon är så söt! Sedan hämtade jag Madde och så åkte vi hem till henne. Vi chillade lite på alatanen men ägg, macka och härlig musik. Egentligen skulle vi träna ett pass på två timmar, men Madde var lite trött från gårdagen och jag kände att jag kunde skippa det igår, så vi åkte till Ica och hälsade på Frida och köpte glass.
Sedan åkte jag hem till Simon en sväng och hälsa på och kolla på hans båtar. Vid halv 9 kom vi hem till mig och då hade mamma precis tagit fram kvällsmaten så vi kom perfekt. På kvällen kollade vi på tv och så.

Idag har jag suttit på altanen heeeela dagen! Mormor och min morbror kom hit klockan 11 för att stanna på en macka innan de fortsatte vidare till Lysekil. Jag har ritat lite på mitt och Emmas storyboard (på altanen) och nu sitter jag och solar och lyssnar på musik. Hoppas jag får lite färg!

Vi hörs imorgon!
Puss & Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu