Pearl harbor

Hej!

Jag känner mig jätteduktig idag! Har gjort allt jag har  velat hittils. Jag har gjort klart min historiska filmanalys om Pearl harbor, äntligen! Jag har även hunnit med att laga mat. Eftersom jag är världssämst på att laga mat tänkte jag att det skulle bli nudlar som vanligt, men när jag stog och kolla i kylen blev jag sugen på stuvade makaroner.. Något som jag aldrig har gjort men jag gick till datorn och hitta ett recept på hur man skulle göra och så gjorde jag det! Det gick faktiskt bra, lite mycket peppar bara. Men nu är jag mätt och har precis kollat lite på Oprah. Nu ska jag plugga in lite historia bara och sen ska jag åka in till stan och träna med Frida, Madde och Tess. Och efter det kommer mamma och hämtar mig så ska vi åka till Torp för att möta upp Pia och så ska vi köpa en födelsedagspresent till min kusin som fyller 20 dagen efter min födelsedag.



Puss & Kram Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu