Myskväll

Godkväll på dig :)

Det blev spinning idag, superhärligt! Det var så jobbigt men jag gav inte upp utan kämpa som bara den. Nu efteråt känns det hur bra som helst. Imorgon kör vi ett vanligt medel, det blir nog toppen!
Efter träningen åkte jag och hämta min moster Pia. Som vanligt när hon kommer bjöd mami på smoothie, idag blev det en ny smak, typ kiwi och massa gott.



Nu har Pia gått ut till vårt lilla gästhus så jag och mamma bara myser vid brasan. Pappa har jobbat över lite idag, typ fyra timmar... Men jag och mamma har det bra ändå. Just nu sitter jag och läser Victoria Beckhams sjlvbiografi som jag har läst i flera år men aldrig kommit igång, nu tänkte jag att jag ska läsa ut den innan sommaren. Vi får se hur det går.



Ha det superbra! Vi hörs imorgon :)
Puss & Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu