Malin

Hejsan! :)

Tänk att det redan är april, jag kan inte riktigt fatta det. Jag fyller år om 9 dagar och snart tar vi studenten(!). Va tiden går fort.

Idag tog jag sovmorgon, sov till 10 och gick upp och åt frukost snabbt som bara den och sprang ner för att sätta igång med pluggandet. Jag har gjort massa gamla högskoleprov idag. Jag har också gjort mat till mig och pappa, det blev min specialité nudlar och bacon. Efter maten sprang jag ner och fortsatte plugga, Nog-delen är jättesvår ju :o usch.. Nu ska jag skriva till lite grejer på projektarbetet och sen fortsätta med högskoleprovet.

Klockan 16.15 ska jag hämta upp Madde för vi ska åka och träna. Efter det ska vi till höga C för att kolla på våra gamla klasskompisar som ska spela där. Det blir en nykter kväll för mig eftersom jag ska upp tidigt imorgon..

Vi hörs imorgon ! :) Ha en mysig fredagskväll :) Puss Malin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu