Malin

Hallå i stugan!

Igår när jag åkte in till stan för att träna hörde jag på radion att det ska bli förbjudet att smsa och prata i telefon (utan handsfree) i bilen. Just när de berättade det satt jag och smsa. Och då tänkte jag på hur länge man är "borta" från vägen. Det är ju jättefarligt egentligen.. Så denna lagen tror jag blir jättebra. Fast jag har ingen handsfree, men jag pratar ändå inte i telefonen så mycket när jag kör bil, så det drabbar inte mig så mycket.

Idag ska jag kolla på Pearl Harbour för att göra ett skolarbete (jag somnade sist gång jag såg den) i historia. Känns faktiskt ganska bra med tanke på vädret. I eftermiddag ska jag in till stan och träna med Madde. Jag hoppas vi får plats på spinningen, annars får det bli ett vanligt pass. Efter träningen ska jag hämta min moster som ska hem till oss idag igen. Mys.

Ha en toppendag trots vädret.
Puss Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu