Malin

Hej på dej!

Idag har jag varit hos min faster och provat ut lite grejer  till min balklänning. Hon har klippt ut delarna i ett annat tyg som jag fick prova och se om den satt bra, och det gjorde den. Vi ändrade bara lite. Jag bestämde lite mer om vad jag ska ha för tyger "under" klänningen också, jag tror det kommer bli jättebra!

Snart ska jag iväg och träna med Madde och Frida. Det ska bli skönt, har inte tränat sen i fredags. Fast det är ju bara två dagar jag inte har tränat, men det känns som det är mycket mer ^^.
Efter träningen ska jag köra Frida någonstans och hämta min moser så vi ska åka hem till oss. Det blir nog mysigt som vanlig, speciellt eftersom mamma brukar göra smoothies när hon kommer.


Puss & Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu