Long time ago...

Hallå!

Herregud.. jag har inte bloggat på väldigt länge.. nästan 3 veckor tror jag?! Jag måste bli bättre på det här! :P

Jag har fortfarande praktik på Lejas och det är fortfarande lika kul! Jag har nu även fått lära mig hur kassan fungerar så denna veckan har jag mest stått i kassan :) Det är väldigt kul, men jag upptäckte igår att tiden går väldigt sakta när jag står där... När jag är i köket flyger tiden oftast iväg, men igår kröp tiden fram i snigelfart. Det är ju lite tråkigt, men det får fungera!

Jag är en väldigt morgontrött människa och har därför en tendens till att snooza och ligga kvar i sängen tills jag bara har 20 minuter på mig att klä på mig, äta och fixa massa grejer. Men idag bestämde jag mig för att vara duktig och gå upp halv 8 när klockan ringde! Mobillarmet sattes igång och jag satte mig upp i sängen och vande mig vid ljuset i mitt rum (jag drog inte ner persiennen just för att jag skulle ha lättare att vakna haha). Plötsligt ringer min mobil! Det är ju såklart min chef som ringer och säger att jag kan börja jobba kl 2 idag istället för kl 9.. och självklart så kan jag ju inte somna om... JÄTTE-kul... :P men då får jag en lugn förmiddag hemma innan jag börjar jobba, vilket faktiskt känns ganska skönt :) Enda nackdelen är ju att jag inte kan träna idag, men det kan jag ju faktiskt ta igen i helgen, tror jag haha ;)

Ha en bra dag!

Puss och Kram Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu