Lejas

Hejsan!
Idag kommer min syster hem från Karlstad. Vi har inte sett varandra sedan sportlovet tror jag. Hennes tog fastnade tydligen någonstans så hon sitter nu på en buss påväg hit. Jag ska hämta henne i stan och sedan ska vi åka hem till farmor för att hälsa på lite, farfar är fortfarande på sjukhuset så hon är lite ensam. Sedan ska vi ta oss ner till Lejas kafé och äta lunch och sedan har jag bestämt att vi ska stanna kvar i stan tills vi ska träna för det känns onödigt att åka hem igen. Ikväll ska vi alltså träna ett vanligt medel, det är Malin som har det så det kommer bli riktigt tufft men ändå superkul! Hoppas Sofie överlever.



Ha en superduper fredag! Vi kanske hörs lite senare :)
Puss & Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu