Jag hade fel..

Hej!
Nu när jag läste mitt inlägg som jag skrev igår har jag kommit på och fått reda på att två av sakerna jag skrev är fel.. För det första var passet jag gick på igår inte så roligt som det var förr "/ Det kan nog bero på att jag tränade helt själv, men ändå. Jag fick jätteont i vaden och smalbenet också, usch på det.
Det andra som var fel är att vi inte har något gym på hotellet! Mamma trodde att vi hade det med idag sa hon att vi inte har det. Jag som så gärna ville ha det. Tusan också.

Idag är det grått ute och blåser lite. Jag ska i alla fall in till stan och luncha med min söta Madde innan hon börjar jobba. Efter det ska jag hem, hämta mamma, åka in till stan igen för att hälsa på min farmor som kommer hem från sjukhuset idag, åka till torp med Sofie (som pappa hämtar upp vid tåget när han kommer från sitt tåg) och mamma och kolla på skor, jag vill ha EasyTone, sedan åka hem, packa, städa mitt rum och i ikväll kan jag äntligen slappna av med min Simon. Det kommer bli en bra dag!



Hoppas du har en härlig fredag!
Puss & Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu