Härlig dag!

Halloj!
Vilken mysig kväll det blev. Jag, Olivia och Sara gick bort till badberget och börja grilla hamburgare och satt och prata med filtar runt om oss. När vi gick hem till mig igen kom Madde och då satte vi oss ute på altanen och hade lite presentutdelning eftersom både jag och Sara fyllde för ett par veckorsedan. Efter det gick vi in och kollade på bigbrother och prata lite. Madde sov sedan över hos mig. Vi låg och prata ett tag och sedan satte vi på en film och då somnade jag direkt.
Idag har vi ätit god frukost, tagit en promenad med stavar på 1,5 timma ungefär och sedan har vi ätit, plockat vitsippor till lilla farmor och slappat på altanen. Härlig dag!
Nu sitter jag och ritar mitt och Emmas storyboard till vår film "Oh my god" och snart ska jag åka till Simon. Jag tror även att jag ska träna ikväll med Frida och Madde, men vi får se hur det blir med det.

Jag måste tipsa om en supermysig låt, Adele med Someone like you. Den är så himla fin tycker jag!

Hoppas du har en härlig måndag/söndag!
Puss & Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu