Grillning

Hej!

Gårkvällen var jättemysig! Simons familj, hans morbror med familj, grannparet och hennes syster med familj var alla samlade på Simons altan för att äta gott. Vi satt ute tills klockan var över nio då hälften av alla åkte ner till Simons grannar för att se om de hade fått lammungar som tyvärr inte hade kommit då. Jag stannade kvar i huset och pratade med Simons syster om livet. Härlig påskafton!

Idag har min söta farmor varit på besök hos oss. Va hon trivdes med att bara strosa runt här ute istället för att gå runt i sin lägenhet i stan. Hoppas hon flyttar ut till sommarstugan snart!
Jag har varit ute och promenerat med min kära kompis Marcus, ätit god mat, kört hem farmor igen, handlat mat inför ikväll och bara tagit det lugnt. Ikväll kommer mina älskade kompisar hit på lite grillning. Vi sätter oss nog på badberget och grillar i det härliga vädret. Det ser jag fram emot!
Så här ser det ut från min altan idag.


Ha en supermysig dag i solen!
Puss & Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu