Götet

Hej hopp :D

Vilket härligt väder vi har idag! Det firar jag med att åka till Göteborg med mamma, Sofie och Pia. Min kusin Patrik fyller 20på måndag så vi ska fira honom och eftersom jag fyller imorgon kanske vi firar mig lite också.

Igår kväll när jag och Sofie kom hem efter träningen ställde jag mig och gjorde min goda ostpaj! Familjen skulle äta räkor och krabba och det tycker inte jag är någon höjdare. Jag, Sofie och mamma tog varit glas vin och pappa och Pia drack något konstigt ^^. Vi satt och prata tills klockan var typ halv 11 och sen gick alla till sitt. Supermysig kväll!

Ikväll ska vi ut och fira mig och Sara eftersom Sara fyller idag, GRATTIS, och jag imorgon. Vi ska ut och äta någonstans och sen ska vi nog gå till höga C och mysa.

Ha en härlig dag i solen!
Puss & Kram Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu