Glad påsk!

Hej och glad påsk på dig! :)

Solen skiner och det blåser nästan ingenting, kan det bli bättre?
Igår kväll var jag uppe hos min faster och farbror en sväng eftersom mina kusiner Therese och Markus, med respektive, och mitt lilla kusinbarn Elliot är och hälsar på. Min lilla Elliot är världens sötaste lilla pojke! Han fyller två i juni så han går och springer och kan säga några ord, typ MALIN :D Gud va glad jag blev när han kunde säga det :D Han är så söt!



Nu ska jag åka till torp med Simon en sväng, han ska ha saker till sina vattenskotrar och båtar och sånt. Sedan ska jag nog på den lilla påskpromenaden här hemma och ikväll har jag inte riktigt bestämt vad jag ska göra, tror det blir grillning med Simons familj och vänner.

Ha en toppen påskafton! Vi hörs imorgon!
Puss & Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu