Förlamad

Ååååh herre gud! Jag kan knappt röra mig så ont jag har i kroppen efter gårdagens träningspass. Det skulle blivit ett härligt medelpass med Mimmi, men istället kom Göran med ett intensiv(!!!). Jag och Madde har ju inte tränat på två veckor så det gick som det gick och idag känner jag av det väldigt väl.

Idag har jag, förutom att klaga över min träningsvärk, varit i skolan och haft muntlig redovisning av projektarbetet. Det känns skönt att det är över nu. Vi hade en valfri historialektion men jag och Emma var duktiga och kom och jobbade på som bara den. På multimedian hade vi filmfestival där vi visade upp alla filmer vi har spelat in under de senaste veckorna. Alla var jättebra! :)

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, tända ett ljus för min farfar och ligga och lyssna på mysig musik och bara tänka på honom.

Ha det bra!
Puss & Kram Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu