Dragspel och goodybag

Hej på dig!
Min torsdag har varit fullspäckad med roliga saker! I morse åkte jag till skolan (!) och hade en lektion, sedan var jag och Emma och såg en projektarbetsredovisning - freakshow, det var verkligen jättebra! Det var två stycken som hade satt ihop flera danser, superbra gjort verkligen! Efter detta tog vi en sväng förbi torp när vi skulle åka hem till mig och där var det 50% rea på allt på BikBok :D Stort smile, fast sen kom jag på att jag inte hade med mig min plånbok.. Men när vi hade varit hemma hos mig och skulle åka tillbaka till stan stannade vi till där och så fick jag gå in och köpa alla sakerna jag hade tittat ut när vi var där innan. Eftersom jag handlade för mer än 300 kr fick jag en goodybag. Emma öppnade den i bilen och jag fick en jättesnygg kuverrtväska, nagellack, ros till håret och ett par örhängen :D Jättekul! Emma fick armband :)

När jag och Emma åkte bil förut såg vi en buss som är som ett dragspel, sån som finns i Göteborg, jättefult! Varför har vi fått det i lilla Uddevalla liksom? De passar inte på våra små söta vägar..



När jag hade lämnat av Emma åkte jag och träna spinning. Det var inte lika kul som det brukar eftersom varken Madde eller Frida var med. Efter träningen åkte jag och hämta mamma och så åkte vi och hämta mina kläder som kom från bubbleroom och sedan hämtade vi Pia och åkte hem. Nu sitter jag och dricker en jordgubbssmoothie med pumpakärnor i, supergott!


Hoppas du har en supermysig kväll!
Puss & Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu