Det blir bättre..

Hej på dej!
Just nu sitter jag och kollar på programmet Det blir bättre. I detta avsnittet är det Jonas Gardell som berättar om sin barndom när han blev mobbad och även våldtagen. Det är så hemskt! Jag läste hans bok för många årsedan så jag känner igen lite, men det är fruktansvärt :( Jag tror det är nästa avsnitt som Magdalena Graaf är med, jag läste ut hennes bok "Det ska bli ett sant nöje att döda dig" för bara en vecka sedan så det ska bli intressant att se när hon berättar på tv.

Ha det toppen!
Puss & Kram Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu