19

Hej på dej!

Nu var det ett tag sedan jag skrev, mycket har hänt. Det känns som det har gått flera veckor sedan jag skrev men det var bara fem dagarsedan. Och ett år äldre har jag blivit under denna tid.

Idag är det strålande väder så jag tror att jag ska gå ut och gå snart, eller sätta mig på altanen och läsa en bok kanske, eller så ska jag åka in till stan och träna. Jag har inte riktigt bestämt mig än. Idag har jag ingen att träna med men det är ett väldigt roligt pass klockan 18. Jag får se vad jag gör.

Jag ska försöka skriva ett litet inlägg imorgon för på lördag åker jag, mamma, pappa och Sofie till Tyskland och där vet jag inte om jag har någon dator. Men jag vet att vi har gym på hotellet i alla fall så jag kommer inte sitta sysslolös.

Vi hörs imorgon!
Puss & Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu