Ny vecka

Hej!
Hoppas du har en bra start på veckan! Det har jag. Jag har varit på torp med mamma och skrivit ut kort från studenten och balen, köpt papper så att jag kan göra "tackkort" till alla som kom på min student, handlat mat och lite andra grejer. Jag och mamma bjöd ner farmor på lunch, stuvade mackaroner och falukorv! Min nya favoriträtt. Jag körde nyss hem farmor och nu ska jag gå ner och städa mitt rum.. Jag tar för- och efterbilder så du får se skillnaden! Då kanske jag blir mer motiverad till att det ska bli bra.

Jag skrev ju som sagt ut bilder på torp, och tre av dem har jag redan satt in i ramar i mitt rum som man ser när man går i trappan!


Mina fina tavlor. Ramarna är köpta på Ikea.


Före-bilden på mitt rum! Hoppas jag hinner lägga in en bild på hur det blev redan idag! För imorgon kommer det vara lika stökigt igen :(

Ikväll ska jag till min chef i butiken på lite personalmys! Jag berättar imorgon vad vi gjorde, men det har med fötter att göra!

Puss Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu