Min vecka

Hej! Förlåt för så himla dålig uppdatering den senaste veckan, men jag har verkligen haft fullt upp..
I fredags var det Smögen för alla studenter, det var en jättekul kväll! Vi åkte limo till Kungshamn där vi hoppa på en Princess 52 fot för att åka med den till Smögen. Det var gryymt!
I lördags var jag död, eftersom vi kom hem från S vid halv 5..
Söndagen var jag på torp med Simon, och umgicks med honom eftersom han skulle åka till Magaluf på tisdagen.
I måndags var jag och Mamma i en affär och handla massa mysig saker, bla. en "pippi-tröja". Eller jag köpte 2. På kvällen åkte jag med min faster till Stockholm, en riktig spontanresa! Vi skulle sitta barnvakt åt mitt underbara kusinbarn Elliot.

Min två pippi-tröjor

Outfit till Stockholm
Tisdagen bestod av ett långt besök på Skansen. Elliot var så söt när han sprang runt bland alla djuren. Puss på honom! På kvällen åt vi jordgubbar med grädde och socker.

Elliot på Skansen
På onsdagen åkte vi tåg till Uppsala, där min kusin Marcus bor. Han bor i världens finaste lägenhet!! Och gud vilken mysig stad Uppsala var! Jättefint!

Fin park i Uppsala
I torsdags, alltså igår, fyllde Elliot 2 år. Vi lämnade honom på dagis och tog pendeltåget in till stan och gick och shoppa lite i affärer. Klockan 11 gick mitt tåg hem. Ett dubbeldäckar-tåg! Superhäftigt!

Födelsedagsbarnet

Fick med mig detta hem från Stockholm

På eftermiddagen hälsade jag och pappa på farmor som inte mådde så bra.. Och på kvällen kom mamma och pappas kompisar hit på mat. Smarrit!
Idag har jag tagit lång sovmorgon! Klockan 2 ska jag jobba första gången i affären. Önska mig lycka till!
Puss Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu