Mary Kay

Igår kväll var vi på en Mary Kay-grej hos chefen! Det var jättemysigt och superhärligt för fötter och händer. Vi badade fotbad och åt massa jordgummar och frukt. Sedan smörjde vi in oss i massa olika produkter. Igår kväll när jag skulle sova, kände jag vekligen hur lena och härliga mina fötter var!
Jag blev störtkär i en produkt, men för att få just den men den lukten, fick man köpa en hel påse med tre grejer i. Och eftersom jag var så kär, var jag tvungen att köpa dem!

Mina älsklingar!

När jag har skrivit klart till dig ska jag gå och skrubba mina händer och sedan smörja in dem! Det har jag sett fram emot hela morgonen.

Idag har jag fixat iordning några kort i ramar jag ska ge bort. Och i eftermiddag kommer äntligen Simon och mina kompisar hem från Magaluf! Som jag har längtat..


Ha en toppendag!
Puss Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu