Lördag

God morgon!
Igår var det som sagt första dagen på mitt jobb i affären på campingen. Det var jätteroligt :) Jag hade saker att göra hela tiden och det var jätteroligt eftersom jag inte gjorde någonting när jag satt i vattenrutchen.. Jag börjar lära mig hur kassan fungerar, men det kommer nog ta ett litet tag till innan det sitter perfekt. Hoppas jag lär mig det snabbt bara, för dagen innan midsommar och på midsommarafton kommer det nog vara en del folk, och då jobbar jag. Men jag tror att det kommer gå superbra!

Snart ska jag åka hem till min kompis Frida och hitta på nått kul.

Vi hörs imorgon!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu