Jobb på midsommar

Hej! Förlåt för så himla dåligt uppdaterande!
På torsdagen jobbade jag, på midsommarafton jobbade jag, i lördags var jag i Lysekil och kolla på massa fina båtar med mamma och pappa, och i går var jag med Madde.

Idag har jag varit ute på ännu en joggingrunda. Jag kommer längre och längre för varje gång jag springer. När man märker det blir det roligare att springa. Jag har även gjort klart tackkorten som jag ska skicka ut till de som uppvaktade mig på min student. Jag blev ganska nöjd faktiskt :) Jag kan visa dig någon dag.

Imorgon ska jag jobba igen, så vänta inte på ett tidigt inlägg :)

Hoppas du har det bra i sommarsverige!
Puss Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu