hard work, work

Hej! I fredags var jag ju ute som jag skrev i förra inlägget. Kvällen blev riktigt rolig! Jag var överallt och ingenstans. Det var en riktigt bra kväll!
I går var jag ledig. Jag spenderade största delen av dagen med Simon. Vi bara tog det lugnt och sola och på kvällen grillade vi med Simons familj. Och lite senare på kvällen åkte jag hem till Madde och hängde där en stund och körde sedan ner Sara och Madde till stan. Sedan åkte jag hem och la mig.

Idag har jag jobbat på Hafsten. Massor med söta barn har åkt vattenrutchen idag. Och man säger ju inte nej till att få betalt för att sitta och sola och kolla på barnen så att de inte åker på varandra. Nu kollar jag på grey's som jag missade i onsdags.

Ikväll blir det grill med brudarna! :D
Puss Malin !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu