Gårdagen

Hej!
Igår hade jag för mig så mycket att jag inte hade tid att blogga. Efter bion i onsdags gick jag och Madde ut till höga C och tog några drinkar (inte alkohol för min del), sedan åkte jag hem till Simon. Igår vaknade jag av att massa barn hoppade på taket över mig.. Jag som älskar att vakna av telefoner och ljud. Som tur var va klockan nästan 10, så jag hade fått sova ut lite i alla fall. Vi åt frukost och jag åkte hem. Hemma planterade jag och Mamma fina blommor som vi köpte i onsdags. Det var jättekul och jag var en naturbegåvning på att plantera blommor.
 

Nu ringde min chef och fråga om jag kan jobba så jag fortsätter berätta om min dag lite senare :D

Hoppas vi ses ute ikväll!
puss Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu