Fortsättning

Nu har jag kommit hem från jobbet, så nu fortsätter jag berätta om igår.
  
Efter att vi hade planterat åt vi lunch och sedan åkte jag till torp med Simon och hans lillebror för att kolla på ingen mindre än sean banan. Han var väll sådär.. Eller nej, han sög.
Sedan åkte jag hem och planerade min student med mamma. Sedan kom Madde och då satt vi ute och tjöta lite, och sen gick vi in och prata och kolla på bilder.

och tog en och annan på oss själva.

Vid sex åkte Madde hem och Simon kom vid sju för grillning med min familj. Det blev riktigt gott kött!


Efter grillningen åkte jag och Simon hem till honom och var lite med hans familj och sen åkte vi hem till mig igen och gick och la oss.

Det var nog allt för denna gången. Vi hörs imorgon, men hoppas som sagt att vi ses ikväll!
Puss Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu