Bio och glass i parken

ååh vilken bra dag det är idag! I morse vaknade jag jättetidigt av att Simon inte kunde somna om, (inte så bra) men sen gick han och satte sig i soffan och då somnade jag om (superbra) till klockan tio ungefär. Sedan gjorde jag mig iordning och åkte in till stan så jag var där klockan 12. Då träffade jag Madde för en fika. Egenligen skulle Sara och Olivia också varit med men de fick förhinder. Vi satte oss i parken och myste. Sedan gick vi runt i affärer. Jag köpte ett läppglans som luktar polkagris och ett superskönt linne på veromoda.



Sedan åkte jag hem och då hade desperate housewives och lite annat kommit på posten.



Nu ska jag in till stan och hjälpa mamma att köpa blommor till våra krukor här ute :) Sedan ska jag hem och vänta på att jag ska in till stan för tredje gången då jag ska in och gå på bio. Baksmällan del 2 ska jag se med Frida, Sara och Madde. Sedan ska jag hem och förhoppningsvis ska jag inte in till stan imorgon.

Pussar Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu